Wow, en prins! Magiskt!

Oj, det ekar bloggtorka här! Lite kort om vad som hänt i mitt liv då hela helgen. Jag har jobbat! Det var det. Eller okej, i fredags var det fullt ös hos Tessan och hennes 20-års galaj! Mycket trevlig kväll med god mat och trevligt folk! På lördagen var jag uppe med tuppen och jobbade. Lördagkväll sprang jag och Tess runder mellan Class, Taste och Hessle hela kvällen med ett fint sällskap och en minst sagt påverkad Joakim. Din milde! Natten spenderade jag på Tess soffa så långt ifrån spritskåpet jag kunde, haha! På söndagen var jag återigen uppe med tuppen och cyklade till jobbet. Det tog tjugofem minuter dit och fem minuter därifrån, motvind kan nog vara det värsta som finns! Kvällen bjöd på först på dans med töserna då vi ska dansa på Bik-Bok dagarna på torsdag. Single ladies gjordes färdig och det kommer bli bra! Senare blev det bio framför världens sämsta film med Christoffer, Tess, Joakim, Simon och Sara. Persien hit och hit och något svärd som kunde se bakåt och blablabla, wow på det va! Nej, jag har sett bättre filmer men det var klart värt det ändå! Nu ligger jag i sängen och ska snart pallra mig till jobbet. Vad jag kan se skiner solen ute också, fint det! Puss och ha en fin måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0