Why can't I?

Slapp - slappare - Emilia
Syrran skrek efter chokladpudding och som den underbara syster jag är for jag ner på ett kick och köpte det åt henne! Klockan är snart två och jag har inte åstadkommit ett dugg vad det känns som, eller det är nog ett faktum egentligen. Skrivit mina lönelappar för Kristianstadsflickorna har jag i och för sig gjort och köpt Sofis mode i samband med chokladpuddingen. Sen gjorde i och för sig jag en superb frukost också till mig och systrarna också imorse vilket är värt att nämnas! När mamma slutar jag ska jag ta mig in till stan och skälla på Ur och Penn eftersom min klocka är isönder, igen! Nu jävlar Hanna är det krig! Ikväll spelar damerna i Vä match och igårkväll fick jag ett sms av Hanna som kort innebar att jag mer eller minde borde vara på plats. Nåväl, vi får se! Nu kom pappa precis hem med kyckling, sås och potatis till mig vilket jag ska låta sakta men säkert inta min magsäck! Puss på det och tjing på allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0