Sleeeeeeepover

Sleepover har blivit en vana och jag gillar det! Man får ju stötta mörkrädda Tess. Igår gaddade vi ihop oss igen tillsammans med världens tre sämsta filmer. Så olika, hette den första där vi tre töser försökte skilja och hålla koll på alla tusen olika skådespelare som dessutom såg likadana ut hela högen. 2012 hette den andra och under den försvann mer än halva sällskapet, inget vidare med andra ord. Och 500 days of my summer, eller något i den stilen var heller ingen höjdare. Vi räknade dagarna och när vi nådde 500 jublade vi! Värdelöst med andra ord, men det var okej ändå! Imorse försvann folket återigen och mina och Tess planer för dagen sprack också då jag fick rycka in och jobba Kom hem vid halv nio ikväll och flög på packningen som numera är relativt färdig. Fullproppad väska i alla fall och om det är bra eller dåligt vågar jag inte svara på. Klara mig tills måndag då vi återvänder till Skåne igen ska jag nog göra i alla fall! Vi hörs imorgon på tåget om jag får mitt mobila bredband att fungera, förvänta er alltså inte mör mycket. Sakna mig inte för mycket, pusskraaaaaam

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag kommer sakna ihjäl!

2010-05-06 @ 01:26:32
URL: http://theereeesee.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0