Skyltdockorna i BOK BOKS skyltfönster

... fixade vi idag! Jag, Mik, Tessan, Cecilia och Ellen!
Vi började vid tio med styling och kläder till dagen. Vid två skulle vi vara redo för då stod fönstret redo för oss! Med jämna mellanrum har sedan Single ladies rullat från stereon och då är det vi fem som skakat rumpan mitt på golvet, mitt i butiken och folk har applåderat åt oss! Sjukt roligt har det varit och när klockan slagit halv fem började vi sakta med säkert plocka ihop alla kläder vi spanat in under dagen för att sedan ta vårt pick och pack och åka hem! Ja, alla utom Mik för hon trodde inte på att klockan redan var halv fem... "Va, är hon inte typ bara tre!?". Det där med att tiden går fort när man har roligt stämmer nog sören! Förövrigt har mitt hår aldrig varit lockigare än vad det var idag, men det blir genast ändring på det. Imorgon åker plattången fram igen! Nu är jag lite lagom sleten och hela mitt rum luktar hårspray, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0