Skin skin som den sol du är

Idag ler jag åt det mesta! Inte minst för att jag fått ligga sked med Hanna hela natten utan också för att vädret skiner! För tillfället sitter jag på Tessans balkong och svettas. Joakim var här och överlämnade lite bullar imorse, tog med sig Hanna och körde sen själv till jobbet för att få lite tycka-synd-om-dig ord från arbetskamraterna, haha! Idioten har ju huggt (!) av halva tummen och går nu runt med värsta bandaget. Okej, jag överdrev en aning men med lite otur hade tummén åkt av, nu nådde bara kniven in till benet. Mysig information!? Strax ska jag trä på mig inlinesen och ta mig till bussen. Tess ska jobba. Ikväll tvingar töserna mig att kolla på fotboll så jag har väl inget val, även om jag gärna gör det men det behöver ni inte säga högt. Nu kilar jag, ha en bra dag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0