New york mother fucking city

Jag tror aldrig att jag kommer få uppleva en lika lugn dag, utan stress och bara precis i den takt man vill, under detta år igen. Jag behövde det, jag som annars stressar åtta dagar i veckan! Jag och Emma sov lite längre idag eftersom frukosten var framdukad en timme längre idag eftersom det är helg. Efter frukosten hade vi fyra ärenden att uträtta och det fixade vi utan problem. Därefter gick vi till hotellet och tog det lugnt innan vi tog på oss ytterkläderna och gick till Kungsträdgården en sväng. Mysigt ställe det där! Kvällsmaten bestod ikväll av kyckling, potatis och världens godaste sås. Vi avslutade sedan i fåtöljerna utmed fönstren på Espresso House med varsin kaka och frappino. Lovely! Nu ska vi snart sova. Imorgon ska vi packa oss hemåt igen från huvudstaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0