Nej, om man skulle gå och lägga sig?

Okej, jag har sovit ungefär två timmar och ligger nu fortfarande kvar i Joakims lägenhet. Vi icke-jobbare (jag och Tess!) har noll för oss idag så nu har vi precis ätit nyköpta bullar som Christoffer var söt och kom med till oss! Kvällen/natten då? Sömnlös ungefär, och svettig om ni frågar Tess (tolka det hur ni vill!). The Notebook hann vi se i alla fall innan första vagnen somnade och femte hjulet åkte hem. Hanna, tro inget annat än att vi tycker om dig! Sen har vi nog sett i stort sätt tittat på varje serie som går på TV hela natten tills vi väckte Joakim klockan fem för grovstyckning (nej, han är inte bara stcykare!) på Scan. Ett helt okej dygn om jag får säga vad jag tycker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0