Måndag hela veckan

Att mitt huvud spränger i kombination med att jag bestämt mig för att sova ut idag kom inte överens, vilket å andra sidan är ganska logiskt. I förmiddag tänker jag träffa Hanna för att senare ikväll ta mig till Friskis och jympa bort allt jag tänker och drömmer om. Inatt var det återigen dessa jävla tsunamis som tog död på allt och alla jag tycker om. Jag förstår inte varför jag drömmer om det så ofta? December 2004 tog uppenbarligen rätt hårt på mig... Jag vill drömma roligt! Ikväll träffar jag förhoppningsvis Tess och Hanna, de kan i alla fall få mig att le! Jag gillar er!

Kommentarer
Postat av: ?

jag vill få dig att le!

2010-05-17 @ 21:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0