Man kan väl få drömma lite i alla fall

Jag vill flytta hemifrån. Nu. Genast. Faktiskt! Inreda på egen hand, koka kaffe till vännerna, föra liv långt in på nätterna, ta hem vem fan man vill, diska, tvätta, stryka, hänga upp tvätt, städa, köpa nya saker. Åååå, jag vill flytta nu nu nu och jag håller på såhär enbart för att jag fick världens finaste dukar av farmor och farfar idag som en gång varit hennes mormors. Tänk att ställa fram kakfatet och två kaffekoppar på den duken tillsammans med några levande ljus. Rosa rosor kan nog vara något av det finaste som finns! Nu ska jag köpa flyttboxar, 10 stycken för 179 kronor på Biltema. Taget!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag har mackagrill, mixer, brödrost, elvisp, grytor och lite till så det behöver du inte köpa :)

2010-05-11 @ 16:52:56
URL: http://theereeesee.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0