"Hoppsan, hoppsan, hoppsan, hoppsan", säger Tess från köket

Det luktar förvånandsvärt gott med Tess i köket. Jag är mäkta inponerad! Nu hackar hon gurka till mig separat från salladsskålen eftersom jag är aningen kräsen vad gäller allt grönt! Morgonen har tillbringats på Hässleholms sjukhus där min inneboende numera ligger i papperskorgen och det tackar jag Gud för! Ett jävla mög rent ut sagt! Eftermiddagen bjuder på mys hos Tess innan jag ska ta tag i alla ärenden innan avslutningen med småttingarna ikväll och därefter avslutningen med min egna grupp! Väl hemma igen bör jag sova och ta igen alla missasde sovtimmar. Men vet ni vad? Jag är gärna vaken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0