"Ett ord, tre bokstäver: D Ö D!"

Lite lagom sliten nu. Mest sliten förresten! Valborg tar visst slut på en, tur att det bara är en gång om året. Var hemma vid halv fyra imorse, mamma fick rycka ut och hämta ensamma mig inatt men hon (och pappa!) fick en ny postlåda idag som tack för hjälpen! Tess och Hanna fick vara uppe desto längre eftersom de skulle inventera klockan sex imorse på Willys. En annan åkte hem och la sig och gick upp några timmar senare för jobb på Biltema och ungefär samtidigt som jag började fick jag först ett sms från Hanna med orden; "För vi har tagit studenten!" och kort därefter från Tess "Ett ord, tre bokstäver: D Ö D!", haha! Imorgon jobbar jag igen, efter det ska jag kolla på när KFF vinner (eller förlorar, då går mitt tips in!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0