Emilia

Ojjjj vad det var tyst här inne! Förlåt, men jag har jobbat och jobbat. Sen har jag jobbat också! Igårkväll tog jag dock mitt pick och pack (inklusive min fina marinerade kyckling) till Emelie med några töser. En mycket mysig kväll som bjöd på det mesta. Bra på att prata är vi i alla fall! Spännande planer har vi också fått föra oss att genomföra, tjoho vad jag gillar er! Tack Emelie för kvällen! Imorse ringde klockan strax innan nio men då låg jag redan vaken och väntade. Därefter har jag jobbat hela långa dagen med alla mina Biltema-vänner och mormor. Roligt med internskämt när ni ändå inte förstår någonting va? Haha! Nu kommer strax världens bästa Tess och sen ska vi göra absolut ingenting! Imorgon jobbar jag igen, sen är det KFF vi ska kolla på när de vinner! Trevlig lördag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0