Cirkus fem timmar kvar

Nu närmar vi oss! Dagen har tillbringats på Götgatan (är det inte den dyra gatan på Monopol, eller är jag fel på det?). Väl där shoppade vi, för mycket! Jacka, träningskläder, tröjor, underkläder, bekinis, leggins, byxor med mera.. Bli inte arg, mamma! Vi avslutade på vår trogna Drottninggata och nu är vi tillbaka på Luntmakargatan med världens bästa dryck från Espresso house. Jag tror jag skulle kunna livnära mig på den! Ja, en chokladboll hann jag också trycka i mig. Nu ska vi börja göra vid oss inför the big moment och sen ska vi sjunga ta mig fan! TJOHO!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Snarare den billigaste gatan honey, haha! Njut av Gaga :)

2010-05-08 @ 15:03:33
URL: http://insophiashead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0