HEJ HANNA!

Hanna säger: Din blogg är tråkig, uppdatera oftare!!!!!!
Tyvärr måste jag nog göra dig besviken, du förstår mitt liv är inte roligare. Jag bara jobbar o jobbar, vilket jag i och för sig inte klagar ett dugg över! Jag är evigt tacksam för min plats i Biltemas arbetskläder o trivs verkligen toppen med allt o alla där! Idag jobbade jag från halv åtta till kvart över sju, lite sådär lagom... Igår hade jag det desto bättre då jag befann mig hos Christoffer. Vi kollade först en sväng på KDFF som vann mot Ovesholm med 7-5, vilket jag jublar högt o tydligt över! Efter det åkte vi till huvudstaden o stannade så länge som möjligt tills väckarklockan ringde vid halv sex-tiden imorse för jobb! Imorgon jobbar jag igen o på kvällen är det grillpartaj med mina kära arbetskamrater! I helgen är jag galet ledig o det ska hinnas med både det ena o det andra! Det ser jag fram emot, puss på det!

Kommentarer
Postat av: hanna

puss

2010-06-20 @ 19:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0