11 juni 2010

Älskar att Christoffer körde till jobbet klockan halv sex idag o att jag då fick vara gullig o gå upp! 11 juni idag vilket innebär både skolavslutningar o studenter! Vid åtta-tiden (så det gjorde egentligen ingenting att jag gick upp, men det är en principsak, flört!) ska jag bege mig till kyrkan för att kolla på när lillasyster Amanda sjunger i kören. Därefter beger jag mig hem till Tess för fixande o trixande. Lunch på stan med födelsedagsgrisen är nästa stopp för att därefter uppvakta mina vänner till Studenten! Full fart hela dagen o ikväll ska jag försöka ta mig en sväng bortom Alexandra! Annars önskar jag alla i vita klänningar lycka till idag o ha förjävla roligt! Pussokramkalas

366 dagar sedan

Kommentarer
Postat av: Lojsi

Hmm..har jag missat något här fröken persson??

2010-06-11 @ 16:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0