Tosig minst sagt

Himla fin dag, mindre fin natt! Min skinnjacka är återfunnen på Söder o det tackar jag Tessan för. Ett nytt Tomas Sabo armband är köpt för alldeles för mycket pengar men fan vad såld jag är på den uppsättningen av smycken, galet snyggt! Jag blev antagen till skolan som sagt o är väl både glad o ledsen över det. Vad fan ska jag göra med mitt liv? Skönt att jag inte är ensam om den meningen i alla fall... Jobba, resa, plugga? Plugga, resa, jobba? Resa, jobba, plugga? Ahhh, man blir tosig!

Kommentarer
Postat av: caroline

Så jädra härligt att jag inte är ensam om att ha beslutsångest inför hösten tösabit ! : )

2010-07-15 @ 13:52:02
URL: http://caroolineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0