Ovesholm - KDFF: 5-7

Vi möter i premiären din moderklubb Tollarp, vad har du att säga om TIF?

Tollarps IF var och är en fantastiskt fin förening. Där har alltid varit bra ledare ända ner i pojk- och flicklagen som skolar sina spelare på ett annat sätt än vad många andra småklubbar antagligen gör. Sen kan man nog inte säga något annat än att det krävs talang för att lyckas och det har det funnits gott om. Tollarp har ju ett släkte som sticker ut lite extra i varje fall om man ser till spelare som jag spelat med. Persson/Svensson släkten, med Marcus och Jocke Svensson, och Persson har Johan och nu senast Emilia som är med och spelar i KDFF.


2 KOMMENTARER:

Anonym sa...

Finns ingen Emilia i Kdff. Emilia är den äldsta av syskonen Persson och hon har aldrig varit bra på fotboll. Amanda däremot, som är minstingen i syskonskaran är talangfull och spelar numera i Kdffs flicklag...

11 april 2010 18.05
Slottsbloggen = Ovesholms IF = namn = ingen nämnd, ingen glömd! Herregud, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag tänker i alla fall inte gå djupare på diskussionen utan ville bara att folk skulle se detta inlägg o framförallt denna meningslösa o avundsjuka kommentar! Men nu när vi ändå är inne på saken kan jag ju nämna o göra det klart för er alla att jag tog mig vidare längst av oss inom fotbollen... Heja mig!

Kommentarer
Postat av: Overkill

"jag tog mig vidare längst av oss inom fotbollen..." Säger du det, säg mig var är du nu då?

2010-07-05 @ 17:37:51
Postat av: Emilia

Man ska ju sluta när man är på topp! ;) Så länge jag gick längre än de jag ville är jag mer än nöjd, Overkill! Heja mig!

2010-07-05 @ 20:50:00
URL: http://emiliaperssons.blogg.se/
Postat av: haha

Måste bara påpeka att du skriver att du i alla fall inte tänker gå djupare in på det, men varför tar du då upp det? Blir inte heller mindre meningslöst av att du gör till dig :)

2010-07-06 @ 20:14:50
Postat av: julia

heja dig, emilia! :)

2010-07-21 @ 20:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0