Hektisk vecka men ack så rolig

WOW vilken vecka jag har haft! Biltema, K-dagarna o vännerna i ett. Hur har jag hunnit med? Mamma frågade mig häromdagen om jag skulle jobba ihjäl mig, men det är väl onödigt? Hur som helst, i tisdags satte det igång. Biltema hela dagen lång. Samma visa på onsdag, halv åtta till kvart i tre för att sedan infinna mig i Tivoliparken, öltältet och med öronen framför Calle Kristiansson samt grymma Brolle klockan tre. Väl där var det fullt ös, fulla gubbar, rara komplimanger och dags att åka hem vid tolv! Dagen efter var det bara på det igen, jobb på Biltema från tio till kvart över sju och likadant på fredagen då även K-dagarna väntade lite snyggt på kvällen. Heja mig! Kvart över sju tog jag Goffe och for mot Lilla torg och halv åtta satte jag igång med alla mina fatöl. Tjoho vad roligt det var o vilket ös Lilla torg bjöd på! Klockan tre tog jag mitt sista soptag, tog Christoffer i handen o lämnade torget! Sju timmar senare var jag tillbaka igen. Dock väntade en lugn dag på Lilla torg, lite mysig underhållning och god mat! Klockan sex gick jag därifrån o tog mig hem till min Hanna. På kvällen gick vi ut o åt tillsammans med Jessica, men tror ni där var något bord på någon ynka uteservering ledigt? Nej, o ni får en chansning på var vi gick då... Just det, Peking! Lite komiskt att vi knappt behöver beställa vad vi vill ha numera, de bara kommer med maten! Den kvällen var jag hemma vid två o när jag vaknade av väckarklockan på söndag hade jag en lång o härlig dag på Biltema framför mig. Kvart över fem styrde jag bilen mot Djurröd o Christoffer. Ungefär såhär såg alltså min vecka ut och det har varit galet roligt! Nu ska jag stoppa i mig lite frukost sen får vi se vad dagen bjuder på! Förresten, nämnde jag att jag faktiskt är ledig idag? Än i alla fall... Flört!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0