Hejdå

Det känns som om det enda jag pratar om i denna bloggen är om allt mitt jobbande, men å andra sidan känns det som om det är det enda jag gör... Idag slutade jag dock kvart i fyra o for direkt till flyttkartongerna o Christoffers mamma. Bärhjälp med andra ord! Effektiva var vi dock å efter att ha sprungit i trappor (vadå hiss?) upp o ner x antal gånger mös vi till det med grillning på innergården. Nu är jag åter hemma, jo ni läste rätt o med hemma menar jag verkligen hemma. Ja, o inte möttes jag av ett hej när jag kom innanför dörrarna mer ett "Vad gör du hemma?", äh jag tar det som en komplimang! För övrigt delar jag o Frida rum numera. Ja, jag kom hem till ett rum med två sängar och en total renovering på ovanvåningen där minstingen numera bor med oss, fast i Fridas rum. Jag vet inte om det är en pik att jag snart bör lämna detta hushållet? Nåja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0