Ingen kan göra allt, men alla kan göra något!

Här sitter jag o ser in i framtiden angående val, studerande, arbete, resor med mera. Jag är också besviken på mig själv då jag har gjort av med min skinnjacka. Jobbigt med alla val o funderingar o tråkigt med en försvunnen skinnjacka tänker jag i första stunden men i nästa stund läser jag om lilla Moa, svårt sjuk i cancer och med ovissa dagar framför sig. Då inser jag att en skinnjacka är mindre värd än en femtioöring, knappt det, även om jag med handen på hjärtat är himla slarvig av mig o måste bättra mig. Vad ont det gör i en att glatt se in i sin egen framtid när man vet att denna lilla tös aldrig kommer få göra det! Livet är så orättvist o denna jävla sjukdom mest orättvis! Mirakelmedicin, var är du? Vi behöver dig och har behövt dig alldeles för länge. Jag tänker på er o jag ger inte upp angående mirakel! Tänk på att ingen kan göra allt, men alla kan göra något!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0