www.felsms.com

Haha, ett gott skratt förlänger livet. Läs men skratta inte ihjäl er...

Till: Chefen
Sms: Vill träffas snabbt och gå ner på dig och suga tills du kommer, sen upp på kontoret och jobba igenting hade hänt.
Svar: Det var väldigt rakt av dig. Men om vi gör det så får det aldrig komma ut. Vi har bägge mycket att förlora på det.
Förklaring: Skulle skicka till min sambo men skickade till chefen som verkligen trodde att det var han. Nu är min chef otroligt snygg och om jag stod för mitt felsms berättar jag inte här.

Till: Chefen
Sms: Jag kommer sjukskriva mig i dag. Vet inte vad du gjorde med mig i natt? Jag kom tre gånger. Klarar du göra samma i kväll igen.
Svar: Var hemma du idag. Du verkar behöva det ;) Men tar det lugnt i kväll du behövs på jobbet i morgon. /L
Förklaring: Skickade smset som skulle till min man. Skämdes i hjäl när jag fick ett sms av min chef som jag förstod var svarat när jag läste det.

Till: Pappa
Sms: Jag tänder så sjukt på dig och vill verkligen ha sex med dig ;*
Svar: Sök hjälp
Förklaring: Var egentligen bara ett löjligt knullsms som gick runt bland kompisarna men jag råka skicka till pappa vilket jag iofs bara skrattade åt senare :)

Till: Faster
Sms: 4 st på min knullista nu. :P
Svar: Du har skickat fel vännen.
Förklaring: Min faster fick smset som min bästa vän skulle haft. Pinsammaste jag varit med om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0