Klädbekymmer!!!!!

Jag har lite bekymmer med klädvalet inför kvällen. Jag väljer och vrakar här hemma och kan knappt komma fram till någonting. Det är jobbigt och likt mig. Jag klär på mig, klär av mig, klär på mig, klär av mig - you name it. Jag är så velig. Det står för tillfället mellan en niklänning från Thai, svart v-ringad klänning, lite luftig och med nitar kring hela v-ringet, brett med nitar. Snygg och enkel, men ändå speciell. Andra klänningen är en leopardklänning från Acne. Ljusgrå, nästan lite blåskimrig. Tunn som attans, långärmad och enkel. Snygg som tusan och hör egentligen hemma hos min kusin, men jag snodde med mig den hem när jag var och hälsade på henne häromdagen. Schhhy! Eller en svart enärmad Acne-klänning. Tidlös och snygg till allt. Sista valet är min byxdress som jag fick uppsydd i Thai. V-ringad både framtill och baktill, dock lite djupare baktill. Lång dress, svart, enkel och till det tänkte jag ha min nya HM jacka. Jag har alltså problem, onödiga problem. Det är väl egentligen bara att klä på sig och gå? Åå nej, så roligt ska vi inte ha! Vi får väl se vad som hamnar på mig när jag lämnar huset vid halv sju idag... Take care tills dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0