it's sunday baby

Sliten till max. Gårdagen blev som vanligt sen i deras sällskap och imorse ringde klockan för jobb på Biltema. Kom hem till hemmet vid halv sex-tiden nu ikväll och for direkt på maten. Farmors köttgryta, potatis och lingonsylt. Can't be better! Nu trycker jag i mig en massa godis och fundrar på att gå och duscha, eller funderar är väl fel ord egentligen då det är orken jag väntar på. Gårdagen då? Klänningen blev efter mycket om och men, avande och påande leopard klänningen, och jag är nöjd att jag tog den. Till den tog jag ett par svarta strumpbyxor, mina kängor sedan år tillbaka och innan jag stängde dörren drog jag på mig min skinnpaj. Ja, jag vet att det var minusgrader men man åker bara till Stoby på fest till Fille och Bigge en gång om året, då får man faktiskt frysa. Kvällen annars var lika trevlig som den brukar vara, middag i goda vänners sällskap, sång från idolen, lekar och dans natten lång. Mysko männsikor bör också tilläggas, eller hur Carro? Haha! Jag var väl hemma runt tre-tiden och kände mig mer än nöjd då. Tack alla, pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0