SUCK...

Herregud. Jag är så besviken. Vad sysslar svenska folket med som skickar vidare Jöback och denna unga tös till finalen i Globen? Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Att Melodifestivalen går utför finns det inget snack om. Tacka vet jag förr i tiden. Då snackar vi Melodifestival och schlager i allra högsta grad! Men nu, ja... jag finner noll och inga ord! Jag får väl blunda när nästa telefonräkning kommer och hoppas på att Pernilla tar sig vidare i andra chansen, gör hon inte det så tänker jag lova mig själv att aldrig mer kolla på programmet och hur det ska gå vet i tusan, men jag kommer inte gör det. Aldrig!


Och här Joakim Svensson, en bild endast tillägnad dig. Vet du vem Pernilla är nu då? Dumstruten är din idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0