SNÖ SNÖ SNÖ!

Hej vänner! Dagen har varit lång och snöig. Det är helt galet vad mycket det snöar. Stan bjöd på mycket! Amanda lillasyster shoppade järnet. Jag fick med mig ett par sammetsleggins och en kjol. Vi åt lunch på Peking och sedan träffade vi på Ronja som följde med oss och fikade. Mysigt! Ikväll har jag varit på kalas gånger två. Nu har jag precis sett Haag vinna silver och Kronorna slå Finland med 4-2. Det går framåt i OS för svenskarna, och jag följer dem slaviskt! Nu ska jag snart sova, imorgon väntar jobb på Biltema. Sov gott, pusskram!

Och jag vet att Arlanda ligger i Stockholm, det gick kanske lite fort igår, haha! Jag skulle bara se om ni var vakna! ;)

Kommentarer
Postat av: Läggav

Säker på att du följer OS slaviskt, samt att tre kronor slog Finland med 4-2 i fredags? ;)

2010-02-21 @ 11:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0