second hand

Jag tycker egentligen att det är skitäckligt men tänker att det är samma princip som att gå ut och äta på rastaurang vilket jag älskar. Second hand. Alltid trendigt. Från smycken till kavajer, till skjortor, väskor, skor bla bla bla till inget pris alls. Det kostar ju ingening för tusan! Lituaiska föreningen i Åsum, precis vid Wendesgymnasiet ligger där en second hand som jag totalt förälskat mig i. Det var ett tag sedan jag var där nu men sist jag var där fick jag med mig ett par kängor, ett par jeansshorts och en väska med mig hem. Allt för 30 kronor. Bara 30 kronor. Galet billigt och snyggt också för den delen. Farmor är ett annat praktexempel, hon är min egen second hand butik. Jag älskar det oldie modet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0