MOLLY SANDEN?

Idag frågade en på mitt jobb mig vem Molly Sanden var!? Efter det gick hon med dumstruten på sig hela dagen... Sen att hon fick skrikt i ansiktet att hon är lika känd som Palme var kanske att ta i, men känd är hon väl ändå! Haha! Och min isbox (kylklamp!) följde med mig idag. Jag skrattar än, MALIN! Jag har alltså nyss slutat jobba, eller det var fyrtiofem minuter sedan. Dagen har gått fort och ikväll är det åter dags för Melodifestivalen. Godiset står på bordet och smart är magen också mätt. Imorgon jobbar jag igen. Tills dess, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Malin

Molly My Marianne Sandén, född 3 juli 1992, är en svensk sångerska. Hon kom trea i Junior Eurovision Song Contest 2006 med låten "Det finaste någon kan få". Molly Sandén har gått i musikklass på grundskolan Adolf Fredriks skola i Stockholm. För närvarande går hon på gymnasiet Rytmus i Stockholm.



Mohaha vem sa att jag inte visste ;)



PS. jag ska köpa dej en riktig vattenflaska så du slipper sno kylklampar av camparna

2010-02-22 @ 07:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0