MOBILT BREDBAND...

Vilken succé! Jag är gladast. För tillfället sitter jag i bilen på väg till Kalmar med pappa. Strax framme. VI har kört sedan cirkus halv sju och det är drygt. Jag hatar att åka allt som har med hjul, vingar, räls... You name it! Jag blir så rastlös! Så slog det mig igår att jag kunde låna Christinas (www.christinahblogg.blogspot.com) mobila bredband, och visste kunde jag göra det! Hon är så snäll! Så nu sitter jag här och surfar runder medans pappa gasar och bromsar! Planerna för dagen är alltså Kalmar, Karlskrona och Ronneby. Mm, jummy day! Kvällen blir desto roligare, så jag ser fram emot den istället! Nu är ni nog trötta på mitt tjat, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0