mina fötter värker

Puh. Klockan är strax 06.00 och vi har nyss slutat jobba. Fy tusan vilken hektisk, men rolig kväll! Jag pratade med Ugglas och hon var så jädra snygg i sin heldräkt ikväll. Guldig så det glänste om det! Annars bjöd kvällen på libanesisk buffé, panakotta, folk så det small om det, uppträden, dans och musik. I've gotta feeling gick varm ur högtalarna här kan jag lova. För tillfället sitter jag på kontoret i Porslinfabriken och väntar på att vårt tåg ska avgå, dock dröjer det två timmar till men jag håller ut. Runt mig sitter Frida, Johan och Mattias i varsin kontorsstol nerfälld på max och sover. Rebecka och Malin tog en soffa och jag snodde Johans dator.
Nu ska jag checka lite bloggar och uppdatera mig i bloggvärlden, vi hörs lite senare idag när jag kommit hem. Take care.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Tycker du kan länka till min nya fantastiska blogg? ;)

2010-02-07 @ 11:44:27
URL: http://insophiashead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0