Melodifestivalen

Musik är nog Guds bästa gåva till oss, eller i alla fall mig. Musiksmak är en annan femma, den skiljer sig hej vilt från person till person. Jag totalt älskar allt som har med schlager att göra och vilka slagord jag får för alla över detta. Men vet ni vad? Jag ändrar inte musiksmak för det! Melodifestivalen är därför en höjdare. Första deltävlingen skedde igår där Ola och Salem tog sig vidare. Jag missade ju detta i och med serveringen och det grämde mig hela kvällen att jag sprang runt och var trevlig mot alla när denna höjdare spelades på TV:n. I vilket fall som helst så ska det inte ha varit någon höjdare ändå. Det första min lillasyster sa när jag kom hem nu i förmiddags var,"Den enda som var bra var Jessica Anderssons låt och den sög!". Jag drar alltså slutsatsen att jag inte missade något. Nästa deltävling lovar jag dock att sitta bänkad, om inte klistrad. So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0