manboy

Godmorgon kära ni! Hoppas allt är bra så här en tisdagsmorgon. Jag är förvånande alltid glad när jag vaknar och det är tisdag, kan bero eller jag vet att det beror på att jag jag ska till studion och träna mina flickor samt själv dansa! Igår avslöjade Tess även att vi ska göra klart inledningsdansen vilket gjorde mig ännu gladare! Jag säger det igen, Linda Sundholm - let's dance. Det finns inget bättre! Dock är Erik Saade inte långt ifrån nu...

Ja, jag undrar också vad jag gör uppe nu. Men först vaknade jag av ett sms jobb ett och sedan jobb två, sen gav jag upp. Gick upp, åt färsk ananas och nu sitter jag här. Imorgon ska jag jobba på Yllan 10-16, kul. Annars händer det inte så mycket idag, jag ska se om jag hittar någon att lucha med på stan tänkte jag. Peking hade inte skadat... Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0