guttenmorgen

Godmorgon, eller ja, godförmiddag till er som jobbar! Vi arbetslösa sover bort dagarna... Idag ska jag försöka få med mig en dator hem och till min hjälp har jag min expert Viktor. Vi får se hur det hela slutar. MIna klädhästar blev monterade igår i alla fall, efter mycket om och men och jag får väl tacka min lillasyster Amanda för hjälpen. Jag var totalt värdelös så hon fixade rubbet! Nu är de på plats i alla fall, bara kläderna som saknas. Alltså, dator och ett fixat rum står på schemat idag, plus att jag ska dansa ikväll. Wish me luck, vi hörs. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Christina

jag vill gärna se hur det blev på rummet. Klädhästar låter intressant. Och vilken butik är det i Åsum?

2010-02-14 @ 12:45:51
URL: http://christinahblogg.blogspot.com
Postat av: Emilia

Christina! Det kommer bild, jag ska bara fixa galgar först!! Litauiska föreningen i Åsum, kram

2010-02-15 @ 11:58:57
URL: http://emiliaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0