:)

HEJ!

Nu sitter jag, eller ligger jag i sängen, på hotellet. Det blev hotell ja, Johans lägenhet renoveras fortfarande vilket innebär att vi fick ta in på hotell, hotell Ibis (Ibis som i bebis!). Ja, vi klagar inte. Gårdagen bjöd på shopping och inte lite heller. Med mig hem fick jag en skjorta, ett par legins, ett linne, örhängen, en jacka och sen glömde jag nog något. Idag väntas ännu mer shopping, på Kista galleria. De ska tydligen ha allt och maten ska vara suverän enligt Rebecka. Natten var väl sådär. Johan snarkade högre än vad jag trodde var möjligt, Rebecka kunde inte sova, här luktade fotsvett i hela rummet och sen glömde Johan stänga fönstret så vi frös ihjäl, men annars är det kalas! Haha! Imorgon ska vi som sagt jobba, börjar runt tre och innan dess ska vi ha hunnit hämta lillasyster. Nu ska jag platta håret som alla andra i detta rummet, so long!

Kommentarer
Postat av: Mamma Petra

Hej lilla du! Borde kanske se över hur du stavar... Leggings heter det! Hoppas allt är bra, ta nu hand om alla kändisar idag! Krisar det kan jag också komma upp, jag gillar ju det!

Kram, kram

2010-02-06 @ 00:57:46
Postat av: amanda!!

kanske därför plattången är borta .... !!!!

2010-02-06 @ 14:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0