STEG 2 nästa vecka!!!!

SESÅ, första riktiga jobbdagen på Skishop Högis är avklarad. Iklädd grått o rött har jag tagit mig igenom dagen med goa arbetskamrater, fina arbetstider o mycket lärdom. Nu kan ni komma o köpa skipass av mig också, vare sig ni är vanliga kunder eller aktieägare. Typ. Imorgon är jag ledig för första gången sedan jag kom hit typ, på söndag kör vi en kick-off på Gustav med alla skishoparbetare o på måndag intar jag Parliften klockan nio för ytterligare ett försök på steg två. Jag fick alltså plats i gruppen med Adecko, o blev väldigt glad för detta! Så hela nästa vecka kommer jag få ta mig till Tandådalen o köra skidor hela dagarna samt sitta på föreläsningar på kvällarna. Det ser jag fram emot! Nu är det fredagsmys!

Kommentarer
Postat av: Christina

Du är bäst!

2010-12-11 @ 11:28:46
URL: http://www.christina.heise.marykay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0