Slängpussar o missade bussar

OCH DÄR var första dagen på veckan avklarad. Jobb 8.30-17.30. Bussen vi skulle ta hem vägrade komma så vi ringde till Måns o bad honom hämta oss. Han fixade det o precis när vi gick från busshållsplatsen kom busshelvetet. Då hörde hela Högis att vi skrek. Hur som helst så är min stuga tom för tillfället o jag vet inte var de håller hus. Det är bara jag o min björnkofta som är hemma. Just det ja, sa jag att vi fick julklapp från Skistar? Alla fick vars en myströja, o då menar jag verkligen myströja, från märket United by Altitude. Ungefär lika mysig som min lilla treåriga tös inne på Skistarshop var idag. När hon skulle gå nu ikväll fick jag hundra slängpussar o lika många hejdå-vink o hennes mamma sa till mig, "Det märks att hon gillar dig. Hon är aldrig så här framåt o glad mot främmande personer." Hihi! Nu ska jag dö i soffan. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0