Skidor, pjäxor, mejslar.... o jag

KOMMER INTE JAG få världens bästa vinter o världens bästa säsongsjobb så säg! Jag är precis hemkommen från återigen en utbildningsdag o nu kan jag både ställa in skidorna o lägga in allt i hyrprogrammet. Fantastiskt roligt o jobba i uthyrningen faktiskt! Mecka med pjäxor, mejslar o skidor trodde jag väl inte direkt att jag skulle klicka med men där hade jag fel! Om en timme ska vi klä på oss igen för o ha hela Gustavsbacken för oss själva då vi ska testa alla olika modeller o nivåer på skidorna. Det kan bli en syn för ögat det! Jag hoppar dock den biten för min egen skull, dock testade jag gå med pjäxan här hemma idag o det känns bättre så jag går på rätt håll i alla fall! Nu ska jag äta upp mina havrefras o mysa lite i stugan innan de andra kommer hem o för liv. HEJDÅ kära ni!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0