Kallt o härligt

VAD är dagens 26 minusgrader mot kommande 30 imorgon? Äh, så länge man står inne bakom disken i skidhyran är det faktiskt rätt lugnt. Ja, sen håller man ju värmen uppe när man får springa i hela butiken för o inte bli ihjälborrad. Ja, jag blev alltså jagad av en borrmaskin. Sen har jag slutat prata på jobbet också, för det var ett jävla tragg om denna jävla skånska. Ikväll efter bowlingen med jobbet fick jag dock höra att jag hade en mysig skånska, då blev jag lite glad. Jo, vi bowlade alltså. O jag kom nästsist, efter Thomas vilket var enda målet o slå! NU ska jag somna mig tänkte jag. Jag fick sluta klockan kvart över sju istället för två idag o imorgon jobbar jag till sex. Sen är jag jävligt shoppingsugen här så jag tänkte gå till Stadium imorgon. Eller typ ICA? För det är ungefär det som finns här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0