Happy like a bird

VI har ett jävla väder rent ut sagt men vad gör det när man har världens bästa jobb o gå till? Praktikdag två är avklarat o allt har gått bra. Men det förstås, helt utan hinder klarar man sig inte, eller int som Signe hade sagt. Första lektionen hade jag mina söta 7-9 åringar. Efter lektion två rann svetten från mig bokstavligen talat. Då hade jag sprungit upp med mina fyraåringar i backen, åkt ner med dem o vise versa igen under en timme o en kvarts lektion. Sista lektionen med mina vuxna level 1 har jag gjort om till level 2, för så pass duktiga är de. Idag åkte vi ankarlift för första gången o tog oss ner för en röd (!) backe. Första åket är alltid första åket men efter andra åket kom den ena i gruppens sex personer fram till mig o sa med världens leende på läpparna: "Fy vad grymt det gick. Jag har verkligen fått till det nu. Jag förstår precis vad du menar!" Dååååå blev Emilia glad! Annars har Winge tagit foto på alla grupper också idag (o ja, det glänser lite i ansiktet på mig från grupp tvås bild!) o kvällen ska mysas med mina töser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0