Halv åtta

IDAG har jag fått lära känna en nära döden upplevelse i världens sämsta backar. Helt galet dåliga backar med kuckler (iskulor) o snödrivor från topp till bott. Så vi la ner ganska snabbt o gick in i värmestugan o mös istället. Ett plus till mig dock som knäppte på min pjäxor o drog på mig alla kläder min enda lediga dag från skidåkning på två veckor. För tillfället ligger vi i 27:an o kollar på en engelsk film utan text vilket gör att jag lika gärna kan strunta i o titta. Funderade dock på att ge magen något o äta. Man står sig visst inte på MC Donalds mat till frukost, även om vi som jobbar för SKISTAR får en extra cheesburgare. Men det var ju värt ett försök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0