Glada besked!

OKEJ KÄRA VÄNNER, så här ligger det till. Inga skelettskador (!!!!) dock en kraftig inre blödning vilket kan ta upp till två veckor att läka. Men två veckor kan jag stå ut så länge jag slipper gips o grejer. Så nu är det bara vila som gäller o imorgon flyger jag på introt till receptionen istället för nästa vecka! Så nu hoppas vi bara att där är en ledig plats för mig i Adecko-gruppen nästa vecka så jag också kan få diplom på steg två, men som sagt så är det inte hela världen om jag inte får plats. Det enda som händer är att jag får hålla mig på nybörjarnivå hela vintern i skidskolan o inte gå på högre nivåer.

Kvällen bjuder återigen på kvällsmys vilket jag gillar! Förresten, jag köpte nya goggles idag. Limegröna så de matchar min jacka. Ja, jag får ju roa mig när jag inte kan åka skidor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0