DU ÄR RIKTIGT DÅLIG, HASSLE

ATT After skin tog hem priset går råder det ingen tvekan om. Helt makalöst roligt! Hassle var något sämre. I o för sig så kommer min o Johannas bordsdans med där på en delad första plats men Hassle, du kommer återigen längst ner på listan om inte utanför. Tur att vi kan roa oss med Bengt, waka waka, Markoolio o Magnus Uggla istället.

Vi började som sagt kvällen med After ski på Wärdshuset på Gustav. Lätt kvällens höjdpunkt o numera en fredagsvana kom vi överens om. Världens tryck! Kvällen fortsatte på 32:an med mig, Johanna o Gustaf. Bordsdans, Magnus Uggla, Markoolio o ett överflöd av skratt. När klockan slagit åtta alldeles för fort tog vi oss till 24:an. Efter någon timme där hamnade vi på 32:an igen o tog oss härifrån efter några timmar till Högis o Erik Hassle. Han både sjunger dåligt o har ful frisyr faktiskt. Men vi roade oss ändå o hade som vanligt hur roligt som helst! Mindre roligt var det när utbildningsmänniskorna steg upp strax innan åtta imorse o väckte mig av rent jävelskap. Tur att jag tycker om dem för mycket för att bli arg. Istället tänker jag dra på mig skidorna o ta mig några åk. Det låter inte så pjåkigt va? Solen skiner dessutom idag o himlen är blå. Ikväll är jag med Barbabok igen o leker lekar. Det nalkas kick-off.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0