Det var den skidåkningen på ett tag...

DET var den skidåkningen på ett tag. Steg två började idag. I Tandådalen. Tre åk var jag med sen flög jag en kilometer i en svart backe o landade utan ett suck av utrustning. Felinställda skidor enligt min instruktör då de bara utlöstes utan att jag var beredd på det. Vänstra smalbenet var skadat. En skoter fick tillkallas då jag inte kunde röra foten i sidled eller fram eller bak, men jag kunde stå på det. En läkare fick kika på mig som ombad mig o kontakta en läkare på sjukhuset. Hon trodde det kunde röra sig om en spricka i smalbenet. Jag hoppade dock den biten o gick o köpte mig tigersalva o en ny skidjacka istället. Vi får se hur pass svullet benet är imorgon. Kan jag gå normalt på det tror jag att jag försöker fullfölja utbildningen denna veckan istället för att gå den nästa vecka när alla andra är färdiga o jag egentligen skulle börjat min praktik. Men då försöker jag bara byta de två veckorna så jag inte missar något, jag har tur att där ligger en utbildning steg två nästa vecka också. Tillståndet nu är alltså under kontroll men jag har jävligt ont o mitt öga är blått plus att jag har två ärr i ansiktet! NU ska vi mya med 27:an på nyponsoppa, glass, baguetter o nutella. O ser vi till helheten så mår jag skitbra!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Emiliaaa , vad sa jag om att bryta några ben ? Hoppas det inte är något allvarligt och att läkaren bara vimsat när han bedömt det som en spricka ! Känns som om en liten röntgen vore på sin plats ! Förutom detta låter det som om du lever livet , fortsätt med det min tös : ) Träffade förresten våran Peter i fredags , hahah . Han dyker banne mig upp överallt : ) Ta hand om dig nu !

2010-12-06 @ 20:28:42
URL: http://caroolineee.blogg.se/
Postat av: arg

DET ÄR DÄR MIN TRÖJA ÄR! IDIOT

2010-12-06 @ 20:37:43
Postat av: Emelie

EMILIA! DU måste vara försiktigare! Herregud kvinna. Tänk på dansen. Vi måste kunna dansa om ett år igen! Kul att du har det bra annars iallafall. Låter som du har det skitkul! PUSS

2010-12-07 @ 02:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0