Det här är jag

KORT om mitt liv i Sälen. Utbildningen går skitbra o är faktiskt riktigt rolig. Pappa, Frida o Viccan är på besök mittemot mig. Min mobil är fortfarande försvunnen. Jag har ett tillfället nummer o om någon är intresserad av detta så kontakta mig på Facebook, typ. På fredag skriver jag teoretiskt prov o på lördag gör jag ett av mina två praktiska prov. På söndag är det omprovs-dag... Jag saknar Internet i o med stölden o ligger därefter lite efter med blogginlägg o diverse. Jag saknar Johanna som är hemma på besök. Jag mår skitbra o är faktiskt jävligt lycklig här! Det var det. Hoppas ni mår bra! O FÖRRESTEN, hela stugan är städad...... av mina pojkar. (Förutom kylen med all lingon som läckt, de lämnade den till mig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0