Bengt boken, det är där vi skriver om allt som händer o allt som sägs

JAG deppar för att Idol är över. Resten av stugan jublar o har fått för sig o kolla på TV4 varje fredagskväll framöver. Jay är dock kung o hans Like a prayer är helt magisk! Bäst igår var dock hyllningen till Jihde. All I need is you. Herregud vilken fin låt! Det var dock inte okej o lipa här hemma för då åkte vi ut med huvudet före konstaterade Johanna högt o tydligt samtidigt som hon skrek hur jävla mycket hon hatade TV4 o deras reklamavbrott. Jag tror faktiskt aldrig att jag har hört så många svordomar i rad! Hur som helst så hade vi full stuga med både 27:an (som visst är 25:an!) o några andra huvuden. Förresten, ni la märke till att Minnahs pappa hette Bengt va? Haha, vi garvade rätt bra här hemma! "Asså shiiiit", fick också några garv.

Dagen bjuder på fest med förfest här hemma (!). Högis o Erik Hassle väntar på oss. Men först ska jag äta frukost, få hem mina stugvänner som skriver prov nu, försöka mig på ett åk i backen o lite annat. Jag köpte förresten nya stavar igår. Svarta Scott. Så nu är jag snart fullutrustad! Ha en bra lördagskväll allihopa för det tänker jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0