BARBAPAPPA i hela Sälen

SOM OM det inte vore nog med att Johanna är världens största Barbapappanörd så fick jag mig ett skönt garv när jag såg att våra grupper under kvällens skidtest var indelade i Barbapappanamn. Barbaskön, Barbafin, Barbabok, Barbazoo, Barbalala, Barbaflink o så vidare. För o tala mer om Johannas Barbapappaintresse så har hon tatueringar med figurerna, gosedjur, ringsignaler o så vidare. O hon blir lika arg varje gång jag frågar om det är spöken eller elefanter de ska föreställa. "NEJ Emilia, det är klumpar som kan forma sig till vad som helst!!!!"

Uppgiften ikväll var att åka Gustavbacken med en nybörjarskida, en medelskida, en avancerad skida o en avacerad plus skida. Sedan skulle vi i gruppen utvärdera skidorna o komma fram till en favorit. Jag kunde väl inte uttala mig direkt eftersom jag inte fick prova alla olika sorter men vet ni vilken som blev favoriten? Jo, den skidan jag köpte. Dynastar Sensation minsann. Grym skida! Nu är jag nyss hemkommen o har ätit lite kvällsmat. Imorgon klär jag mig i jobbkläder för första gången o tar mig till Högis. GRYMT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0