WOW

WOW vilken galet rolig gårkväll o WOW vilken djävulskt seg gårdag på Biltema! Men som sagt, gårkvällen. Det är där vi lägger krutet! Förfest med några töser o en stackars kille på Sommarlust. Alias o Kobojsarna, Tomas Ledin o solosång. Ja o så waka waka såklart. T-baren senare, först i kön o en hel drös med folk. Kom i säng vid fem imorse någongång o då efter världens längsta promenad hem till Tess. Klockan ringde för tidigt imorse o jag visste knappt var jag befann mig när jag vaknade, så trött var jag. Dagen har i vilket fall som helst spenderats i dansstudion med hela styrelsen o alla ledare o medhjälpare. Zumba-pass, yoga-pass, planering, inventering, städning, mat o världens bästa Johanna! Nu är jag världstrött men blev genast piggare när jag såg Therese Ericssons ändrade relationsstatus på Facebook. Höhö, love is in the air!

Kommentarer
Postat av: Therese

Puss på dig din pajas! :)

2010-08-22 @ 18:41:59
Postat av: caoline

Kobojsarna i mitt hjärta vill jag lova ! Lite roligt att din blogg ligger som snabbval på hälften av alla jobbets datorer . Tror jag lockat hit en och annan intet ont anande eniromänniska ; )

2010-08-24 @ 12:55:16
URL: http://caroolineee.blogg.se/
Postat av: Emilia

Haha, jobba istället era lata människor! ;)

2010-08-24 @ 15:06:25
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0