WE MADE IT!

Boogie-woogie bugle boy ska aldrig mer spelas högt i mina öron något mer. Den är avklarad o jag satte hela texten! Det är faktiskt värt applåder o jubel i mängder! Teatern är alltså besökt, vilket innebar en fullsatt lokal och en ganska mäktig upplevelse faktiskt! Scenen, musiken, ljuset, ljudet, publiken och så alla dansare såklart! Detta gjore vi bra tjejer, riktigt bra till och med! Nästa gång dansar vi på lastbilsflak...
Ikväll har jag umgåtts med en hel drös töser med käk på Bar-b-ko o efterrätt o onyttigheter i mängder hemma hos bakmamman själv, Hanna. Hon lämnar oss snart för Indien i tre månader vilket kommer bli en fantastisk upplevelse för henne! Vad har annars hänt idag? Jag, lillasyster Amanda, pappa o mamma tog en vända på stan innan jag samlades på Teatern. Med mig hem följde ytterligare en svart byxdress (jag kan snart börja sälja mina svarta byxdressar), ett vinterpannband och ett nördband till solglasögonen. Det sistnämnda var faktiskt en gåva till mig! Nu ska jag strax nana o om några timmar vet jag vad vi gör o jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0