Trissssss

PLÖTSLIGT HÄNDER DET, som man brukar säga... Jag vaknade halv elva! Kryss i taket o det var jag värd! För att tala om natten då? Satan o fyför i helvete vad det åskade o regnade... Det väckte mig några gånger, men jag sov rätt gott förutom detta skede. Ungefär lika gott som i lördagsnatt, fniss. Kusin Rebecca, Hemmavid, Dex, Ribb (kalla henne vad ni vill) var gullig o gav mig extranyckeln nämligen i fredags för att hon skulle iväg! Hon är för bra hon!

Igår jobbade jag igen, SISTA timmarna före långledigheten. Ja, jag jobbar lite strödagar men jag har minsjäl o da inget schema att följa! När klockan slagit kvart över fem banade jag in till stan o studion för Las Vegas danser. Fan vad roligt det var o vara tillbaka där igen! Angående Las Vegas så tränar vi dansare nu tre olika danser för att dansa på Högskolan i Kristianstads Kick-off på Teatern. Inte fräckt, så säg!
Nu ska jag ta mig till frukostbordet, VI HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0