Plötsligt händer det inte

Man skulle kunna tro att jag vunnit på Triss med tanke på förra inlägget, men så är inte fallet. Den plötsliga händelsen väntar jag fortfarande på! För att förtydliga så hände det plötsligt att jag inte vaknade klarvaken klockan sju eller åtta, utan halv elva! Så nu var det utrett!

Jag funderar på att laga mat även om jag vet att jag är usel på det o att det troligtvis kommer sluta med flingor o mjölk eller något i den stilen. Något måste min mage ha, annars orka jag ju inte träna fotboll ikväll... Tappade ni hakan eller öppnade ni bara munnen? Lyfte på ögonbrynen kanske eller fick till världens skrynkligaste ögon? Men det är sant, ikväll ska jag inta fotbollsplanen igen för första gången på jag vet inte... Annars sitter jag för fullt o letar jullåtar då det är hög tid inför årets uppvisning o där jag bär ansvaret för två grupper. En grupp tio-åringar o en grupp fem-åringar. Söta som socker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0