Iphone 5

PRECIS EXAKT JUST NU skulle jag suttit på bussen på väg hem från Biltema, men det gör jag inte, för jag sitter i mitt kök o äter äckliga torra mackor med ägg o kaviar. Tänka sig hur va? Men ibland ligger turen i ens egna händer då en bil passerar med sällskap man råkar veta vilka är o som ska på samma håll. Underbara människor! Så nu sitter jag alltså här istället för på bussen! Jobbdagen har gått otroligt långsamt idag, men den tog slut även den o precis som min första macka nu. Galet roligt att lyssna på RIX FM genom hela dagarna också på jobbet. Idag hånade de Iphonen ungefär. Appar hit o dit, appar som kan plocka jordgubbar åt en, testa om man är körduglig efter en utekväll, ta sjökort, plocka ogräs med o så vidare o så vidare... Man kunde tydligen likna den vid en pryl, ungefär som en konservöppnare. Kan man ens ringa med den? Nåväl, min Iphone 5 är jag ensam om o kommer troligtvis förbli det också. Världens sämsta mobil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0